Prowadzisz własny sklep i zastanawiasz się, jak zaaranżować jego przestrzeń, aby wszystkie produkty były dobrze widoczne dla klientów? Nie wiesz, w jakie akcesoria warto zainwestować? Z pomocą przychodzą materiały POS, których celem jest promocja oferowanych przez Ciebie towarów! Co warto o nich wiedzieć? Które z nich mogą okazać się strzałem dziesiątkę w przypadku Twojego biznesu? W naszym artykule udzielamy odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania!
POS to wszelkiego rodzaju materiały, które wspierają sprzedaż bezpośrednią. Są to nośniki reklamy, mające na celu przyciągnięcie uwagi jak największej liczby klientów. Które z nich warto mieć zatem w swoim sklepie? Z pewnością dobrze jest zainwestować w stojaki reklamowe na ulotki, broszury czy gazetki informujące o najnowszych promocjach. Dobrym rozwiązaniem są też ekspozytory handlowe, hangery i window hangery przeznaczone do powieszenia na oknach sklepowych. Niejeden producent materiałów POS oferuje także displaye reklamowe, czyli tekturowe stojaki z podporą. Warto zainwestować także w stopery reklamowe – poinformujesz w ten sposób swoich klientów o aktualnych obniżkach cenowych lub o nowościach w Twoim sklepie.