To dość powszechne, aby mieć zły dzień, gdy pracujesz z kimś. Może nie wykonują swojej pracy, a może po prostu nie są dla ciebie mili. Istnieje wiele sposobów na poradzenie sobie z tą sytuacją, ale ważne jest, aby pamiętać, że każda osoba jest inna. Oto kilka sugestii, jak poprawić swoje relacje z pracownikiem:
Kiedy rozmawiasz z pracownikiem, pamiętaj, aby być miłym i uprzejmym. Nawet jeśli osoba była niegrzeczna lub niepomocna, staraj się nie dać po sobie poznać swojej frustracji. Jeśli dana osoba jest nowa na swoim stanowisku, nie sprawiaj, by czuła się źle z powodu braku doświadczenia.
Ważne jest, aby pracownicy wiedzieli, jak sobie radzą w pracy i co mogą zrobić lepiej. Jeśli zauważysz coś, co wymaga poprawy, od razu przekaż im informację zwrotną, aby mogli nad tym od razu popracować, zamiast pozwalać, aby sprawa utknęła w martwym punkcie aż do „następnego spotkania”.
Kiedy ludzie ciężko pracują i wykonują dobrą robotę, ważne jest, aby dać im nagrodę. Nie musi to oznaczać nagrody pieniężnej, ale zamiast tego może być coś takiego jak prezent biznesowy w postaci statuetki za osiągnięcia, która można nabyć przykładowo na stronie https://www.grawergift.pl/pl/c/Prezenty-Biznesowe/36.
Wiele razy ludzie denerwują się, ponieważ czują, że nie są słuchani lub rozumiani przez innych. Zawsze należy słuchać uważnie, gdy ktoś mówi, tak aby zrozumieć dokładnie to, co próbuje powiedzieć, zamiast wskoczyć, zanim skończą mówić lub przerywać im w połowie zdania bez zrozumienie, co ktoś próbuje powiedzieć. Słuchaj uważnie i upewnij się, że dokładnie rozumiesz, co ktoś mówi, zanim przedstawisz swoją własną opinię lub przemyślenia.