Stacjonarne punkty usługowe często pozostają niezauważone przez przechodniów, ponieważ ich lokalizacja nie jest sprzyjająca. Prowadząc takie punkty bez względu na rodzaj branży, w której funkcjonują, należy zatem postarać się o zainteresowanie osób poruszających się po mieście. Kluczem do odniesienia sukcesu jest skuteczna reklama, którą można realizować na wiele sposobów. Istnieje jednak kilka najważniejszych form, które w tym przypadku sprawdzają się wręcz idealnie. Co dokładnie można wykorzystać do promocji lokali usługowych?
Jednym z najlepszych nośników reklamy dla punktów usługowych jest potykacz, czyli swego rodzaju stojak, na którym umieszczone są plakaty z konkretnymi treściami. Zazwyczaj przedstawiają one po prostu najnowszą ofertę, która może zainteresować odbiorców. Co ważne, tego typu reklama jest mobilna, a więc można ją dowolnie przestawiać w razie potrzeby. Sprawdzi się zarówno na zewnątrz przed lokalem, jak i wewnątrz. Poza potykaczami warto wykorzystać specjalne stojaki i gabloty na ulotki. Podobnie jak potykacze mogą one zostać umieszczone w środku, jak i przed lokalem. Przedstawione produkty mogą być wykonane z materiałów takich jak drewno, tworzywa sztuczne czy metal. W każdym wariancie odznacza je solidna konstrukcja, a poza tym wysoka odporność na m.in. na wilgoć. Z tego względu mogą być wystawiane nawet podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych i wciąż będą stanowić efektywne przedmioty promocyjne dla punktu usługowego.