Współcześnie w branży reklamowej wykorzystuje się rozmaite nowoczesne nośniki przekazu promocyjnego. Doskonałym przykładem są choćby ekrany LED, montowane powszechnie w galeriach handlowych, obiektach sportowych, na dworcach i lotniskach, a nawet na fasadach budynków. Widzimy je również bardzo często podczas targów biznesowych, koncertów, dni miast, festiwali oraz zawodów odbywających się na świeżym powietrzu. Z niniejszego artykułu dowiemy się, jakie są kluczowe atuty tego rodzaju konstrukcji.
Wyświetlacze ledowe pozwalają przede wszystkim na szybką publikację dowolnych treści o charakterze reklamowym albo informacyjnym. Jednocześnie umożliwiają wchodzenie w bezproblemową interakcję z innymi urządzeniami, które bazują na tym samym oprogramowaniu. Ich niewątpliwą zaletą jest również atrakcyjny, ruchomy obraz charakteryzujący się bogactwem detali, zaskakująco dobrym kontrastem i optymalną jasnością – bez względu na warunki pogodowe i oświetleniowe. Przyciąga on wzrok w znacznie większym stopniu aniżeli statyczny plakat czy billboard, co przekłada się bezpośrednio na duże zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów (gwarancja wzrostu zysków). Na uwagę zasługuje ponadto fakt, że telebimy i ekrany LED nie potrzebują częstego serwisowania, nie pochłaniają zbyt dużych środków finansowych w zakresie eksploatacji, są stosunkowo łatwe w montażu i funkcjonują przeważnie przez wiele lat bez uciążliwych awarii. Stanowią zatem jedną z najbardziej opłacalnych form reklamy. Na koniec należy jeszcze wspomnieć, że omawiane konstrukcje wyróżniają się uniwersalnością, ponieważ nadają się do użytku zewnętrznego i wewnętrznego.